Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

Registr nezaměstnaných a uchazečů se stane jistě terčem skupin, které budou nabízet cokoli jiného než práci. Je to stejné jako , když podnikatelé požadují zrušení min. mzdy. Na malém městě okolo 10 až 20 tisíci obyvateli je naprosto standartní, že se podnikatelé víceméně domluví a stanoví si mzdy pro pracující. Z tohoto města naprosto standardně utíkají všichni , kteří něco umí a město v podstatě živoří. Zrušení min. mzdy bude znamenat, že mnoho podnikatelů v této době bude zneužívat situace a mzda půjde dolů až na 5000 hrubého měsíčně. Vaše situace není jistě jednoduchá, stejně tak situace zaměstnanců.

3 0
možnosti
AF

Souhlasím. Dnes, kdy ještě existuje minimální mzda, nabízejí podnikatelé neszoudně i 2500 hrubého měsíčně. Je to výsměch, ale běda když poruší nějaký paragraf obyčejný člověk, to pak šašci na úřadech neví roupama jak ho okrást. Už úplná drzost je Drábkův zákon o zaměstnanosti, kdy v rozporu s Ústavou, Zákoníkem práce, Trestním zákoníkem a Listinou základních lidských práv se musí nezaměstnaný hlásit ob den na místní poště, aniž by mu úřad práce cokoli poskytl.

1 3
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)