Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

gentlastwo

22. 10. 2012 18:02
Z hluboké totality jsem byl v Paříži,

na plátně pochoduje pres  De Gol, posléze  háže   granáty  J.F. Kenedy   atzd....no a  nakonec: Všichni tito státníci milovali REskymo žervé...

 Načež se rozsvítí a polonahá prodavačka roznáší  dost drahé Eskymo žervé..

1 0
možnosti
L

lozja.blabol

22. 10. 2012 18:22
Re: Z hluboké totality jsem byl v Paříži,

vé bych teda nežral :-P

0 0
možnosti
BH

gentlastwo

22. 10. 2012 18:00
Je to dost

trefné..

0 0
možnosti
M

MartinJelinek

22. 10. 2012 17:50
trefa

Přesně tak, naprosto souhlasím s autorem článku, úplně stejně bych to napsal. Naše komerční televize nemají absolutně žádnou úctu k uměleckým dílům. Skoro by se dalo říct, že se dopouštějí trestných činů. Někdo vytvoří například film, což je samozřejmě obrovská práce a chce divákovi něco sdělit v celkovým kontextu. Pak se do toho vloží nějaký ňouma z tv a ten celkový dojem naprosto zkazí. Je to drzost a nevyspělost v našem státě. Už dávno se nekoukám na České komerční stanice a Slovenské tam je to stejné. Když se podíváme na zahraniční stanice, které jsou neporovnatelně kvalitnější po všech stránkách, nikde nemají drzost takhle ničit vysílaná díla. Ať už se jedná o filmy, seriály a cokoli jiného.

0 0
možnosti
VN

naroznej

22. 10. 2012 21:27
Re: trefa

Komerční televize nemá za cíl šířit umění , ale vydělávat prachy.

NOVA myslím tento film koprudokovala... takže je tak trochu filmem , který by bez ní nevznikl.

Troufnu si říci , že kdyby producent filmu trval na tom , aby tento film při projekci nebyl přerušován reklamou ... že by jej komerční stanice nekupovaly.

1 0
možnosti
OU

22. 10. 2012 16:31
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
RP

sun.al.ex

22. 10. 2012 21:04
Re: A já chci všechno zadarmo

Neblázněte...Jak se k něčemu dostane soukromník, je z toho většinou jen velký prů-er...Etanol, nafta, cigarety a dalších asi milion podobných příběhů...;-)

0 0
možnosti
IH

ivahut

22. 10. 2012 14:35
Hlava mi nebere jednu věc:

Je dokázáno, že pokud běží v televizi reklamy, diváci buď přepínají na jinou stanici, nebo se jdou vyčůrat, nebo uvařit si kafe atd. takže ty reklamní bloky sleduje minimum z lidí, kteří koukají na film. Nevím, jak můžou zadavatelé reklam platit tak šílené peníze za něco, na co skro nikdo nekouká!

9 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

22. 10. 2012 14:43
Re: Hlava mi nebere jednu věc:

Vlastně se platí jen za tu první a pak za dvě poslední - tý první neuniknete a ty poslední sledujete, aby vám neunikl děj filmu, už tak dost rozkutanej reklamním blokem. Ty mezi jsou celkem levné, platí na ně tzv. čůrací sleva ;-D

2 0
možnosti
MK

sisemen

22. 10. 2012 13:49
Také mě ten film nalákal

a tak jsem si jej vyhledal ve své filmotéce na DVD a hned po sportovním zpravodajství B-B-V jsem si jej krátce po 20. hodině pustil. Umělecký dojem mi nic nenarušilo a když jsem po jeho skončení (cca ve 21.45) ze zvědavosti přepnul na Novu, byli sotva v polovině ;-)

Jinak filmy na Nově a Primě doporučuji nahrávat a při sledování jednoduše reklamy přeskakovat :-)

1 0
možnosti
MJ

kizt

22. 10. 2012 13:37
TV Nova

degradovala nejen film, tato stanice ztratila jakoukoliv soudnost při jakémkoliv zpravodajství ale zajímavé je,že stupidní seriály, které uvádí jsou plné kvalitních herců, kteří dříve prohlašovali ,že na Novu nikdy, no na Nově jsou patrně prachy ( to asi ty reklamy)

1 0
možnosti
JD

pedr64

22. 10. 2012 13:39
Re: TV Nova

herec je taky jen člověk, jíst musí, hypotéku platit musí....že si na něj vzpomenou jednou za 3 roky nějakým štěkem u filmu ho neuživí

1 0
možnosti
JD

pedr64

22. 10. 2012 13:31
očividně to autorům nevadí

jinak by ty své skvosty komečním TV neprodávali

2 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

22. 10. 2012 13:28
Máte pravdu,

včera jsem se nad reklamním blokem zarazila hned dvakrát - poprvé při filmu Veselé velikonoce, kde reklamním blokem přesekli jednu souvislou scénu vejpůl, a podruhé při Vratných lahvích, jak říkáte, něco málo 10 minut po začátku filmu. Běs. A vánoce se blíží, bude hůř... ;-)

7 0
možnosti
TB

tombry

22. 10. 2012 13:22
jednoduché

nahrát na DVD, vystříhat reklamy a pak pustit....

1 0
možnosti
MB

mbem

22. 10. 2012 13:28
Re: jednoduché

Nebo pro ty línější: http://www.bontonland.cz/vratne-lahve-blu-ray/

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)