Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY_KOTZOUR_milován_adminy

23. 10. 2012 7:25
ne že by mě reklamy nelezly na nervy

ale celkem chápu, že vyčítat je komerční stanici je blbost. Až vám zítra třeba v práci řeknou: "Velmi dobrý dojem z měsíčního pracovního výkonu jste si úplně zkazil tím, že chcete peníze";-D ...možná to pochopíte.

3 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 0:37
Re: ne že by mě reklamy nelezly na nervy

ale není to blbost...pokud komerční stanice není schopna sehnat peníze na svůj provoz přímo od lidí (třeba systémem mikroplateb), tak je odsouzena k zániku (teda vysíláním pro domovy důchodců....)

0 0
možnosti
JK

kotja

23. 10. 2012 7:15
Reklamy

Autoři by mohli reklamu zabudovat do filmů. Např. "Jdu na záchod, budu tam deset minut" pa dá dá dá pa dá dá "Jsem zpátky ze záchodu"

1 0
možnosti
JH

jirkaone

23. 10. 2012 7:06
A všiml jste si...

že i Svěráci v honbě za ziskem ze samotného filmu udělali snůšku product placementů?

1 0
možnosti
JA

Don_Alex

23. 10. 2012 7:48
Re: A všiml jste si...

to nebyl hon za ziskem, v tomto případě to bylo tak, že buď PP nebo žádný film, protože si ho vesměs takto financovali sami.....tím neříkám že mi to nevadí, protože mě to dosti se....a PP ve filmech opravdu nesnáším.... jinak co se týče reklam, tak to je jeden z důvodů proč když chci vidět film, tak si ho pustím na DVD, jednou sem se nechal ukecat na sledování Pána prstenů v TV a to už se vážně nedalo (když pominu ten naprosto příšerný dabing...)

0 0
možnosti
B

Bizard

23. 10. 2012 5:54
nejste vy z poradenské firmy Everesta?

pravděpodobně by potřebovali na Nově nějaké to osvícené poradenství - zdarma, samozřejmě, aby nemuseli dávat reklamy do filmů...

0 0
možnosti
KN

Medved.92

23. 10. 2012 0:53
Co k tomu říct?

Proto si filmy kupuji na DVD, případně stahuji. Televizi jsem úplně přestal sledovat už před pár lety...

1 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 0:40
Re: Co k tomu říct?

Co k tomu říci? Proto filmy stahuji online už asi 10 let :D

0 0
možnosti
F

ftdolton

22. 10. 2012 23:38
Nazdar,

pane Bábku. Vy jste za posledních cca 20 let těžce přibral - ani bych Vás jen podle fota nepoznal.

Jinak, podle karmy: Vy jste předurčen z Prahy 57, nebo odkud, k nějakým vyšším cílům?

Pokud ano, tak tam vzkazuji, že si s Vámi docela "natlučou hubu".

Nazdar

0 0
možnosti
IP

Mustrum Ridcully

22. 10. 2012 23:01
DVD

Vratné láhve mám na DVD za 50Kč. Když už chci vidět něco, co dávají na Nově, tak si to buďto natočím, nebo si nechám nahrát takovou část pro timeshift (posun času), abych mohl ty reklamy přeskakovat.

3 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 0:42
Re: DVD

;-D pokud chci Vratné lahve (pokud ani nevíte jak se to píše, tak těžko radit :-P ), tak si je stáhnu, ZADARA ;-D

0 0
možnosti
JC

JirkaTA

22. 10. 2012 22:50
Pakliže má polovina...

... diváků naladěnu NOVU na předvolbě č.1 a nejčtenějším deníkem je Blesk (štítím se to i napsat), pak o nějaké kultuře národa nemůže být řeč, NOVA to ví a volby dopadly, jak z toho všeho vyplývá...!!!

6 0
možnosti
JH

bednarik62

22. 10. 2012 22:26
Opravdu

si kupující inzerovaný výrobek pořídí mnohem dráž, protože musí uhradit stále vyšší náklady na reklamní tvorbu, ve které si bahní "takyumělci". Neznám nikoho, kdo by se na reklamy pozorně díval, většina vypne zvuk nebo přepíná. TO BYSTE SI MĚLI --- PRACOVNÍCI PRIMY/// NOVY --- UVĚDOMIT !!-- Nebo zadavatelé hloupých reklam.

1 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 0:45
Re: Opravdu

...no chce se to trochu vyznat ve statistikách...cca.60% jsou hlupáci, tak není problém jim nějakou tu re-klam-u jim podstrčit ;-)

0 0
možnosti
CB

cistic bot

22. 10. 2012 22:11
***

během reklamy si můžete přečíst nějakou hodnotnou knihu pana Hájka nebo Klause

3 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)