Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ravenek

23. 10. 2012 9:38
No a?

Ty reklamy Novu živí, A vás nikdo nenutí se na ni dívat, film si můžete půjčit v půjčovně, nebo koupit. Ale ne, vy to samozřejmě chcete zadarmo a pak brečíte, že to vůbec zadarmo není.

4 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 0:06
Re: No a?

ale JE, stačí přeci stáhnout :-P;-)

0 0
možnosti

vzdyt_to_rikam_02

23. 10. 2012 9:17
hele

Na Nově to funguje jednoduše. Pěkný film - lidi se budou dívat - bude to asi hodně lidí - nacpeme tam toho co nejvíc, aby to co nejvíc lidí vidělo - hodně reklam rovná se hodně peněz. Myslíte, že Nova má nějakou úctu k nějakému dílu??? Nebudte naivní.

6 0
možnosti
A

AAA3

23. 10. 2012 10:36
Re: hele

Nova neni vystavni galerie. Mimochodem tohle hluboce umelecke dilo vzniklo i diky jeji financni podpore.

1 0
možnosti
PS

Worff

23. 10. 2012 9:10
Když zřídka dávají TV film,

který bych rád viděl, tak si ho nahraju a sleduji později v klidu a otravné reklamy prostě během pár sekund přetočím. Televizní společnosti tvrdí, že vědí, co divák chce a jak se chová, ale tak jsem patrně jiným divákem. Mně opravdu nebaví sedět ani ne u dvouhodinového filmu 3-4 hodiny. To se raději věnují smysluplnějším činnostem.

Rád jsem sledoval seriál Okresní přebor, tam jsem vydržel i ty reklamy (obvykle jsem přepnul na jiný kanál. Ovšem, když jsem pak zjistil, že v programu mu vyhradili 50-55 minut a jednotlivý díl měl na internetu stopáž 19-27 minut, tak jsem byl mírně v šoku.

1 0
možnosti
MI

Martinigue

23. 10. 2012 8:35
Na váš dotaz směrem

k pánům a dámám z Novy si lze odpovědět v zastoupení - "ano, jsme", a "ano, uděláme", podkladem i dokladem budiž dosavadní léta provozu této televizní žumpy. Udělejte pro svoji kulturnost to, že si ji nebudete nechávat ničit tímto médiem.:-) Jinak přidám vlastní dojem z filmu - vždy je mi líto pana učitele Tkalouna, že musí žít s takovou zapšklou a nepřející babiznou ...

1 0
možnosti
JO

FiRan

23. 10. 2012 8:22
původně jsem příspěvek pochopil jinak

Ono totiž i v samotném fimlu je docela dost "skryté" reklamy .-) Minimálně pivovary si tam slušně přihřály polívku (no pivovary... spíše SABmiller).

Každopádně jak zde již zaznělo, Nova je pro prostatiky :-)))

2 0
možnosti

mamina2

23. 10. 2012 8:32
Re: původně jsem příspěvek pochopil jinak

Tak, že ve výkupně lahví figurujou bedny od piva s logem pivovarů snad není nic divného. Divné by bylo, kdyby tam byly bedny bez loga.

0 0
možnosti
P

plejtvák

23. 10. 2012 8:13
komercový nálet na diváka

Autorům je to šumák. Ti si film klidně prošpikují product placementem. Hlavně, že to sype. Umění až pak.

0 0
možnosti
JJ

jita

23. 10. 2012 12:09
Re: komercový nálet na diváka

Jo přesně v tomhle filmu je product placement sám na sebe. To mě tenkrát dost pobavilo. V tv to není tak vidět jako v kině.

Myslím, že víte co mám na mysli - ten kroužek okolo Kolji...

0 0
možnosti
MV

marka40

23. 10. 2012 8:01
Mluvíte

mi z duše.

1 0
možnosti
MV

marka40

23. 10. 2012 8:14
Re: Mluvíte

a jen dodatek: mnohem horší než to, že ty reklamy takto běží, je fakt, že je tvrdě platíme v cenách reklamovaného. A nesnažte se mi, milí spoludiskutující tvrdit, že ty reklamované výrobky nemusím kupovat. Zaprvé - není v mých silách zjistit, na co všechno, co kupuji, reklama v TV běží. Zadalší - to by si člověk nemohl koupit ani paralen.  :-(

0 0
možnosti
SR

jogstr

23. 10. 2012 7:49
Nova je zdravotní kanál pro prostatiky...

neboť jim umožňuje pravidelné močení...

3 0
možnosti
VV

SYETEY_KOTZOUR_milován_adminy

23. 10. 2012 8:12
Re: Nova je zdravotní kanál pro prostatiky...

R^R^;-D

0 0
možnosti
JH

Jahnn

23. 10. 2012 7:46
Pane autore zřejmě nevíte, že TV NOVA

nedostává peníze od státu a musí proto vydělat na svůj provoz a licenční práva k dobrým filmům. A vydělává tím, že vkládá do vysílání filmů bloky s reklamami. To je sice nepříjemné, ale nedá se nic dělat. Nebo dá. Počkejte, až ten film bude dávat Česká televize, kterou si platíte koncesionářskými poplatky, nebo si film, o který máte zájem, kupte na DVD nosiči či si jej můžete za cca 30 K4 půjčit v půjčovně.

3 0
možnosti

mamina2

23. 10. 2012 8:07
Re: Pane autore zřejmě nevíte, že TV NOVA

Ale vkládat 35 minut reklamy do dvouhodinového filmu je ale neomluvitelné a třeba já se opravdu kvůli tomu na ten film radši nedívám nebo když je to něco oddechového, u čeho zase tak strašně to přerušení nevadí, tak se mi stává, že během reklam přepnu jinam a už se na původní kanál nevrátím.Takže účel reklamy pak asi není splněn. Jinak ještě pochopím, že se film přeruší reklamou, proč se ale v prostřed jednoho filmu uvádí upoutávka na jiný, to už je vůbec nad moje chápání. Kolikrát pak člověk ani neví, na co se to vlastně dívá.

0 0
možnosti
VZP

Vechtr z Protivína

23. 10. 2012 7:40
Naprosto

s autorem blogu souhlasím. Nezbývá než si koupit  DVD a dívat se v klidu! Jinak Svěrákům moje úcta.

0 0
možnosti
KS

Timetraveller

23. 10. 2012 23:23
Re: Naprosto

...ale zbývá, stačí si film stáhnout a podívám se na něj KDYKOLI a BEZ REKLAM :D

.

btw:

1. stažení filmu v ČR není protiprávní

2. na Koljovi jsem byl v kině asi když mi bylo 12, takže jsem si ho už zaplatil (poznámka pro moralisty :D )

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)