Děkujeme za pochopení.
Bouše
Já už se na filmy na komerčních TV
nedívám v reálném čase pěkně dlouho. Když dávají skutečně dobrý film, nahraju si ho na hardiskové video, vystříhám z něj všechny reklamy a podívám se na něj v čase, který mi vyhovuje.
Timetraveller
Re: Já už se na filmy na komerčních TV
jako že to máte jako koníček stříhat filmy? To bude asi dost náročný koníček na čas... Není rychlejší si ten film stáhnout?
.
btw: že by v tv dávali "skutečně dobré filmy" jsem nikdy neslyšel... že bych si přeci jen tu tv pořídil?? nebo myslíte ty starší filmy co byly natočené před pěti a více lety?
Jarynovykoule
Serióznost, kulturnost či úcta k umění
jsou na Nově zcela vedlejším ne-li vymizelým pojmem. Proto Televizní noviny nejsou zpravodajstvím, ale pásmem různých příběhů, které mají dojmout, rozčílit, pobavit jenom ne objektivně a pravdivě informovat. Filmy se nevysílají proto, aby někoho kulturně pozvedly, ale proto, aby člověku pomocí nich byl nacpán reklamní obsah. Do některých publicistických pořadů i do seriálů je vpašována reklama pomocí product placement. Pro diváka je to ovšem zadarmo. A co je zadarmo, to stojí většinou za prd.
Když už nějaký film natolik miluju, že ho chci vidět bez reklam, tak si ho za pár desítek korun koupím (či jinak opatřím) a dívám se na něj kdy chci, kde chci, kolikrát chci a nic mě u toho neruší.
maršál císařských vojsk Russworm
Re: Serióznost, kulturnost či úcta k umění
HLavně že maj v TN absolventku "prestižní" francouzské vysoké školy.. Je fakt vtipný, když ta osoba čte zprávu o tom, že obyvatelé Hrádku u Rokycan zachránili čapí rodinku..
choť topiče posedmé
Ó pane,
ty reklamy jsou jejím příjmem! To jí vydělává peníze na to, aby vůbec mohla vysílat. Můžete se přestat dívat na TV a chodit do kina. Když počítám cenu lístku 100,- Kč a čtyřčlenou rodinu, je to 400,- za jeden film. Kdybyste šli jen 1x týdně, je to 1600,- za měsíc.
Co byste asi udělal, kdyby po Vás Nova požadovala 1600,- měsíčně, ale filmy by byly bez reklam? Dal byste to? Nebo byste přepl na jiný kanál, který bude sice zdarma, ale v každém filmu bude 35 minut reklamy?
Kahlan Amnell
Re: Ó pane,
Od toho jsou placené TV, které nedávají reklamy do filmů. :-)
stařec bez moře
Svěráků filmy nemusím vidět.
To už mám raději jeho písničky pro děti. U filmů je až příliš patrná snaha diváka rozbrečet nebo rozveselit a na mne to působí přesně opačně. Je už taková doba, že film je zboží, které je třeba prodat. I film pana Menzla na motivy dílka pana Hrabala natočený pro peníze už nebyl to, co bývaly jeho filmy za socialismu.
naroznej
Re: Svěráků filmy nemusím vidět.
Přesně tak. I v dobách nesvobody vznikala špičková díla , která hravě překonají ta dnešní "dílka".
Takové filmy jako Slavnosti sněženek či Postřižiny budou populární i za 20 let. Po debilitě typu Líbáš jako bůh neštěkne ani za takových 5 let ani pes.
Sedmikrásková
Stejně nechápu
proč se stále reklamě věnuje tolik prostoru. Ruku na srdce, kdo z nás u ní sedí a vnímá na co je? V průběhu reklamy mnoho lidí přepne a občas se zapomene i vrátit zpět. A v obchodě se také reklamou neřídím, ať si každý zkouší na mě co chce, ale já vybírám zboží podle jiného klíče, než vnucuje reklama. Tudíž je přerušení filmu reklamou naprosto zbytečný krok. Reklamy je až moc, brzy vyhyne
los.petros
Re: Stejně nechápu
Reklama funguje na každého, ať už si to chcete připustit nebo ne. Minimálně vás ovlivňuje tím, že víte o těch výrobcích, na které probíhá/proběhla reklama.
Tipeq
Nehroťte to
S reklamou stejně nic neuděláte, z toho televize žije. Náklady a zisk televize de-facto nakonec stejně zaplatíte, a´t už reklamy sledujete nebo ne. Těžko se vám podaří nakupovat pouze produkty, na které reklama v TV není. Pokud se chcete vyhnout přerušování filmu, tak si jej jednoduše přehrajte ze svého nosiče nebo z Internetu. Ale rozhodně si s tím nelamte hlavu.
Timetraveller
Re: Nehroťte to
...ale jo, vyhnu, stačí nakupovat z velkoskladů nebo od výrobců...ať si reklamu platí ta šeď, co na to čumí, já nemám peníze na zbyt
sallyna
Je to přece jasné
Prostě se na NOVU nedívat i kdyby tam dávali hodnotný film každý večer. Je to bulvární televize jako je bulvární Blesk či Aha. Takže nedívat se a nečíst
Mimochodem. Až budou na Nově dávat film Lidice, neopomenou tam dát reklamu na zapalovče či hypersupermarket Lidl.........
naroznej
Re: Je to přece jasné
Anebo reklamu na VW... s dovětkem das Auto-pravá německá kvalita.
Hug0
hmm...
TV Nova (i jakakoliv jina stanice) je tovarna na penize - jejim primarnim ucelem je vydelavat penize, ne Vas pobavit. jestli tohle, 22 let po revoluci nechapete, tak jste budto velmi naivni nebo natvrdly. navic, kdo v dobe "zlatych casu" internetu resi nejaky film v TV? napr. pokud manzelka v programu vidi ze v 20:00 je nejaky film, ktery chce videt, tak mi to cca pul hodiny predem hlasi - abych jej za tu dobu "koupil" a stahnul z netu - a muzeme se soubezne s TV divat v klidu bez reklam ... zrovna resim dilema, jestli zaplatit kabelovku na dalsi rok dopredu - vzdyt koukam jen na Discovery a CT24 - zbytek je k mani na internetu ... nechci byt hruby, ale jen duta ovce sleduje film nadivany reklamou a potom si stezuje - prepnete to, vypnete to a nebudete muset brecet pred celym narodem ...
naroznej
Re: hmm...
Souhlas...že nějaký komerční filmeček lze stáhnout z netu. Ale je dost filmů , které stahnout nelze.
naroznej
Já sleduji na ČT2
cykly "Velikáni filmu" a "Chodníky slávy". Průměrný film zde má nesrovnatelně lepší kvalitu než průměrný film na Nově a žádnými reklamami přerušován není .
Zase na druhou stranu... pro zaneprázdněné jednotlivce , kteří musí třeba v průběhu filmu občas někam zatelefonovat , umýt nádobí či vyžehlit prádlo... mají tyto reklamní bloky co do sebe.
AAA3
Re: Já sleduji na ČT2
taky si za to ovsem platis 135 Kc mesicne...
- Počet článků 99
- Celková karma 37,00
- Průměrná čtenost 1544x
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.
Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)