Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

evelines

24. 10. 2012 9:59
Nova je komerkcni TV

a jako takova si na sebe musi vydelat a vytvorit zisk. To dela prodejem reklamniho casu - cim vetsi je predpokladana sledovanost programu, tim vice v nem bude reklam. Pokud s tim mate problem, prepnete ci vypnete, ale neprudte zbytecnymi blogy. Taky se da prestavka ve filmu vyuzit k pouziti WC, naliti sklenicky neceho dobreho, vyrizeni nutneho telefonatu, zahnani deti do postele atd. Dalsi varintou je, ze si film zakoupite na DVD a pustite bez reklam, ale to vas vyjde draz. Vyber je ale ciste na vas, tak si nestezujte.

5 0
možnosti
BH

dropa

24. 10. 2012 10:13
Re: Nova je komerkcni TV

R^ Také mne nadměrná reklama rozčiluje, ale ne zas tak moc abych běžel zakoupit každé DVD. :-)

0 0
možnosti

Pitros

23. 10. 2012 22:43
Je to smutné

kvůli tomuto stylu jsem "zrušil" doma televizi a radio v autě přepínám ve chvíli kdy jde reklama, na jinou stanici, žel většině lidí toto nevadí, možná si ani neuvědomují, že si díky tomuto způsobu nakupují věci které nepotřebují a pak se najednou diví, že jsou v dluzích. :-(

0 0
možnosti
KS

Timetraveller

23. 10. 2012 22:59
Re: Je to smutné

to není smutné - to je naprosto přirozený vývoj - přežije ten, kdo se dokáže přizpůsobit... zatímco stará média umírají v před-smrtelných křečích ;-D

3 0
možnosti
TT

tappat

23. 10. 2012 19:57
jen ziram, jak se Zeleznymu podarilo vymyt mozek

dobre 80% lidi, kteri jsou vam schopni naprosto vazne tvrdit takovou lez a stupiditu, ze za NOVU nic neplatite ;-D Ten vas solidne napalil, pratele, protoze si neuvedomujete, ze sice platite primo 135 za CT, ale za NOVU, Primu atd. zaplatite mozna mesicne i vic, protoze naklady na reklamu platite v cene vyrobku, ktery kupujete. Tedy tim, ze koupite vyrobek, ktery ma reklamu na NOVE, prispivate drobnou castkou na chod teto stanice (z jednoho vyrobku se samozrejme jedna o desetiny, mozna setiny haleru, ale kdyz se to secte za mesic...).

Proste jste se nechali napalit. Ano, CT po vas chce 135 korun mesicne. Ale za nepomerne kvalitnejsi sluzbu, nez vam kdy muze poskytnout NOVA, kterou platite take, jen to neni napsane na slozence.

6 0
možnosti
D

Dark5

24. 10. 2012 12:18
Re: jen ziram, jak se Zeleznymu podarilo vymyt mozek

Jenze to navyseni ceny jinych vyrobku o reklamu by bylo stejne, jen by inzerovali na billboardech, netu atd...bez reklamy dneska nic neprodate a s reklamou prodate i sunt (napriklad Harry Potter by bez reklamy byla naprosta tragedie, ale udelali z toho trhak reklamou). Navic vasi obranou je si tento predrazeny vyrobek nekoupit. To, ze Skoda sponzoruje sampionaty a miss me proste nedonuti si ji koupit, protoze za stejnou kvalitu dam u jine znacky o 10% mensi prachy.

Nikdo vas nenuti Novu ci Primu sledovat a tak jim muzete tu reklamu bojkotovat. Naopak CT vas nuti platit, i kdyz se chcete divat jen na vymyvani mozku na Nove. A jeste drzejsi je rozhlas, kterej se snazi priprdelit k televizi, i kdyz o nej vubec nestojite. A presto maj tyhle "verejnopravni" placena massmedia tu drzost zasvinovat vyslani komercnima reklamama a plodit konkurencni serialy pro lidi po lobotomii.

1 0
možnosti
JK

Josefkl

23. 10. 2012 17:02
Nova

je čistě soukromá firma a měla bysi na sebe a své majitele vydělat.A na dálkovém ovládání je takové tlačítko s kolečkem a čárkou a nápisem power.Zmáčkněte ho

2 0
možnosti
MCVR

maršál císařských vojsk Russworm

23. 10. 2012 17:01
Je fakt, že sledovat filmy na Nově a Primě je cosi na způsob

přerušované soulože.. Ty ječící reklamy mě iritovaly natolik, že jsem se začal propagovaným výrobkům programově vyhýbat.. Nakonec to dopadlo tak, že mi odešla televize a já se nemám ani k opravě, ani ke koupi nové..

Filmy sleduji na PC a nic mi nechybí.

3 0
možnosti

oldiess

24. 10. 2012 12:43
Re: Je fakt, že sledovat filmy na Nově a Primě je cosi na způsob

co máš proti přerušovaný souloži?;-D

0 0
možnosti
OU

23. 10. 2012 15:44
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
KS

Timetraveller

23. 10. 2012 23:42
Re: Soukromé rádio nebo televize tu nejsou proto, aby kulturně

...ale vůbec NÉ, žádné poplaty za tv ani rádio neplatím, proč platíte vy?? jste nějaký nadšenec a sbíráte staré krámy?? dnes vám stačí noťas nebo písíčko, jestli máte bednu, tak ustřihněte kabel a hoďte na to květináč - kytky se na tom dobře vyjímají ;-)

0 0
možnosti
KS

Timetraveller

23. 10. 2012 14:44
Je mi vás líto

jste bohužel součástí starší generace, která něco takového akceptuje nebo dokonce ztrácí čas tím, že o tom píše blogy (jenom jsem proletěl první řádky odstavců..) Měli jsme podobně otřesný zážitek minulý víkend na návštěvě u rodičů manželky. Oni se na nějaký takový film opravdu vydrželi dívat ty 3h!!! i když stopáž byla standardní. Dokonce ani tv nevypínali ani nemutovali, když ty vymývací bloky začínali...

.

Tv nemáme a nikdy mít nebudeme. Dívám se na jakýkoli film, co se dá běžně stáhnout - reklamy tam jsou  jenom ty zakomponované, jako Bond v aston martinu nebo TaxiTaxi v pežotu, atd...

.

takže pro vás jediné doporučení - přestaňte platit nesmyslný poplatek za to, že vám UMOŽNÍ čumět na reklamy, místo toho můžete mít vysokorychlostní přípojku na net ;-)

3 1
možnosti
JB

nametelka

23. 10. 2012 16:04
Re: Je mi vás líto

Tak tohle mě hodně pobavilo. V podstatě jste napsal, že se díváte jen na to, co je kradené a průměrné.

2 0
možnosti
BZ

borgano

23. 10. 2012 14:25
Vratné lahve jsou plakátovací plocha

Rozhodně nechci obhajovat Novu a její praktiky s vysíláním reklamy, ale zrovna film Vratné láhve do tohoto konceoptu komerce ideálně zapadá. Snímek je od začátku do konce prošpikován různými značkami - tzv. product placement. Všimli jste si - gambrinus, kozel, pilsner, mattoni, messenger a mnoho dalších.

Jasné že film se za něco natočit musí ale toto jsem od pánů Svěráků nečekal, přestože příběh je to moc pěkný.

A jsou dobré české filmy které jdou udělat i bez toho. Tak co třeba Roming. Tam jsem jedinou značku nenašel.

0 0
možnosti
EH

Kahlan Amnell

23. 10. 2012 14:47
Re: Vratné lahve jsou plakátovací plocha

Product placement mi vadí o hodně méně než co 20 minut uječená reklama na nějakou hnusnou nemoc. V zahraničních seriálech mají hlavně auta.

0 0
možnosti
KS

Equus

23. 10. 2012 14:01
Filmy většinou sleduju jen na internetu

je to bez reklam, pustím si ho, kdy chci. Reklamy nejsou nic pro mě. Nedávno jsem jel z práce domů (bydlím v Praze) a napočítal jsem 512 různých reklam, nálepek, vývěsních štítů, polepů aut a výloh, billboardů, plakátů, inzerátů... by se z toho jeden zbláznil.

3 0
možnosti
E

el_jam

23. 10. 2012 13:36
naivko

je smutne, ze v padesati letech nekdo stale nechape system kapitalismu

doporucuji misto nadavani na reklamy zajit do knihovny a rozsirit si obzory

1 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)