Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

George.Camomile.blog.idnes.cz

24. 10. 2012 23:42
Mně se Vratné lahve tak trochu líbily jen jednou. Poprvé

Mám proti tomu scénáři spoustu výhrad, ale nebudu je tady rozebírat. A proti reklamám doporučuji jediné: investovat nějaké peníze do STB/HDD (Set Top Box s pevným diskem), nejmodernější televizory již mají přímo USB rozhraní a film si prostě nahrát. A při přehrávání pak rychlým převíjením vpřed reklamy prostě přeskakovat.

0 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 23:46
Re: Mně se Vratné lahve tak trochu líbily jen jednou. Poprvé

A není rychlejší, levnější, prostě efektivnější si film sáhnout bez reklam než si kupovat nesmyslné vybavení??

2 0
možnosti
P

petrnahodne

24. 10. 2012 23:07
ANO,TO JE JEDEN Z HLAVNÍCH DŮVODŮ,PROČ SE NA TV NEDÍVÁM ;-)

1 0
možnosti
JT

ignacius01

26. 10. 2012 10:08
Re: ANO,TO JE JEDEN Z HLAVNÍCH DŮVODŮ,PROČ SE NA TV NEDÍVÁM ;-)

ja jako dalsi duvod vidim to, ze tv je pasivni. proc cekat co mi nekdo moudry naserviruje, kdyz si muzu vymyslet vlastni program. a ona pekna prochazka vecer, nebo cteni dobry knizky je imho stokrat lepsi nez prepinat kanaly kde nic nedavaji

0 0
možnosti
MR

Nyx

24. 10. 2012 22:32
autorovi nesouhlas!

nevím, čemu se autor diví, nova je komerční TV, která z reklamy žije, tedy nemá žádné koncesionářské poplatky jako čt, tak se přeci autor nemůže divit, že je populární film přerušován reklamou, autorovi nic nebrání v tom, aby si film za pár desetikorun koupil na dvd a v klidu se na něj podíval, trochu zbytečný článek blížící se různým rovnostářům a levičákům, kteří mají pořád samá práva a nároky, ale už nehledí na to, kde se na to má vzít .....a mimochodem soudný člověk přeci novu a spol. přeci nemůže brát jako žádný etalon kvality, je to prostě komerce se vším všudy, nechť si autor zaplatí placený kanál a bude mít klid

3 0
možnosti
K

Kalouskybijec

26. 10. 2012 8:48
Re: autorovi nesouhlas!

Na DVD jsou reklamy taky!!! A taky nejdou přeskočit!!! Takže tak. GRRRR!!!!

1 0
možnosti
APLJ

ašant překrásný, Luny jasnější..

24. 10. 2012 20:45
Ten film je zmetek,

minimálně v technické záležitosti, kdy například jízdy autem jsou natrikovány zadní projekcí a podobnými způsoby, což je běžný způsob, ale v tomto filmu tyto scény jsou vytvořeny zcela primitivně. Ubíhající krajina, neodpovídá virtuální rychlosti automobilu a co hlavně, odrazy stromoví, krajiny kolem cesty na předním skle a oknech, nesouhlasí s porosty, které jakoby rostou kolem cesty, kterou automobil projíždí. Na předním skle např. jsou krásně vyvedené ubíhající plochy velkých stromových listů, ale kolem bočních oken probíhá jen křoví.

3 0
možnosti
KS

Timetraveller

24. 10. 2012 23:45
Re: Ten film je zmetek,

No tak víte jak ? Udělat špičkově technicky propracovaný film za miliony dolarů, který má obasah jako další 100 umí každý debil.... Ale natočit luxusní příběh s duší, do kterého dáte kus srdce a nevyhodíte za to miliony komínem to je skutečné umění...

.

Určitě budete mít nějaké připomínky, tak kdyžtak hoďte i link na vaši vlastní tvorbu ať víme o čem mluvíte ;-)

.

PS: To mi připomnělo slova klasika: "Udělat nóbl mýdlo z nóbl surovin není umění. Udělat mýdlo ze špíny a svinstva, které se válí všude, je úkol hodný vědce."

0 0
možnosti
JM

klondyke

24. 10. 2012 17:35
Takhle běží TV v Americe už sto let

a když je to v Americe, tak to přece nemuže bejt blbý, že?

0 0
možnosti
ML

šelma6005

24. 10. 2012 20:31
Re: Takhle běží TV v Americe už sto let

A proč by to nemohlo bejt blbý i když to běží takhle v Americe?

Já telku sleduji minimálně a už mám zmáknutý že ty stupídnosti běží skutečně kolem 8 minut. Takže po tu dobu přepnu telku na hudební kanál. Já reklamy už ze zásady nesleduji, výslovně mne iritují. Je to sposté, násilné vymývání mozků!

0 0
možnosti
JL

blueheart

24. 10. 2012 16:40
Nojo to je ten přístup

sklenice poloprázdná, plná..Mně se Vratné lahve na Nově líbily, nevěděl jsem, že je to Nova, trefil jsem se mezi reklamy..koukal asi 15 minut, a protože už jsem to jednou viděl, přepnul. Jen jsem si uvědomil, že je to výbornej film, jak už to tak u p. Svěráka bývá. A Nova překvapila, nevysílá jenom šity a černé kroniky jimž říká Zprávy. Tak já dávám plus.

0 0
možnosti
MP

Bach

24. 10. 2012 16:38
Vratné lahve

TV Nova zneužívá sílu peněz k znehodnocení tak vyjmečného filmu. Ať si přerušuje filmy s pochybnou úrovní reaklamou třeba každých 5 minut, ale tento titul si rozhodně "zmršení" reklamou nezaslouží.

0 0
možnosti
MR

Nyx

24. 10. 2012 22:35
Re: Vratné lahve

á promluvil pan znalec, co neví, jak se píše slovo výjimečně a odborník na marketing komerční TV

0 0
možnosti

Miš 13

24. 10. 2012 15:45
Nemám TV

a jsem šťastný...

4 0
možnosti
7O9

7 of 9

24. 10. 2012 14:44
A proto,

když už chci výjimečně nějaký film na nově (i primě) vidět, tak si ho nahraju, pustím si ho později nebo jindy a reklamy zásadně přejedu rychloposuvem vpřed.

0 0
možnosti
RB

TarasBulba

24. 10. 2012 13:34
Pak se nemá pirátit

Varianta B je koupit si DVD. A ejhle. Na začátku si užijete několik znělek, upozornění, že nemáte krást a sérii upoutávek na očekávané "pecky". Tyhle nechtěné bonusy v řadě (většině?) DVD přehrávačů nejdou přeskočit. Takže nakonec opět vítězí buď vlastní osekaná kopie nebo rovnou sosnutý soubor z internetu.

4 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)