Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JD

J60a85n 95D91o80u96š20e80k

7. 4. 2022 9:37

To asi ne. Počet restaurací, které takto byly "postiženy" nejdříve narostl. A za malé důchody si často OSVČ mohou, protože se neumí podívat na to co bude zítra. Spoření a investice jsou pro mnohé z nich sprosté slovo.

Jen u nás na vesnici se otevřel jeden nový krám, jedna restaurace zanikla (smrt majitele) a na jejím místě nová vznikla. Taky vznikla spousta služeb poskytujících EET správu. Na jedné jsem se podílel.

2 4
možnosti
MB

EET je mistrný nástroj ideologického boje. Žák Bureš svým učitelům doslova vytřel zrak. Jediný reálný přínos? To, že systém byl zaveden.Náklady na pořízení, chod, certifikaci obnovy + živnost pro úředníky. Majstrštyk - "Oni mají, vy nemáte"! Útok na pudy, revoluční horlivost spravedlnosti. Podporovatelé nadšeně souhlasí ihned, s 10% navýšením cen v hospodě a službách ...

Výsledky skutečně jsou - Roky monopolně předražovaný benzin bionesmysly, x let absence Anofertu v 20 TOP plátcích daní. Naopak plátci daní podporují oligarchovu rodinu. Koupí mu linku na chleba, souhlasí s dodáváním do Státních rezerv bez výběrového řízení. Neřeší 300 mil Kč - nezdaněné reklamy u Čápů. Dojde k absurdní situaci. Mega kolos žije z daní těch druhých. Stále žádá další! Příjem vyšší - daňový užitek žádný. Naopak - Další Covidové podpory, nyní zase za drahé energie. Justiční Mářa zajistí, aby koncový beneficient nebyl zřejmý. Podařilo se, konflikt zájmů není. Dnes, boj poslanců, aby se to nezměnilo ! Rarita v ČR. O tát zájem není, je zájem o přebohatlého jednotlivce. Fan klub - KSČm + ČSSD ... :-)

Jinak jasná věc. OSVČ je parazit. Tuhle nevydal účtenku na 2 koláčky, onde zase na vesnici strécovi za pivo. Zhruba tak nějak uvažoval trhovec ve svém plátěném stánku. Nutno uznat - Mrkví docela obratně šťouchal do terminálu EET! Prodejce kapra vánočního? Ten byl vysmátý, měl vyjímku. Ploutev používat nemuse. Klement Gottwald a EET, to vejde do dějin ideologie. Obé, jako ptákovina :-)

7 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

5 1
možnosti
PK

EET podle chorvatského vzoru jsem nepovažoval za dobré, ale pokud vím, tak určité typy této evidence se vyskytují v západní Evropě a rozšiřují se (sektorově, povinné pokladny s pamětí, ne on line atd). Proti daňovým únikům je ale nutné "bojovat" účinněji třeba paušálními daněmi. Článek mi připadá na krizového manažera a funkcionáře takový jednoduchý, černobílýRv

4 0
možnosti
AT

Určité typy této evidence jsou a byly i u nás - registrační pokladny apod. A hlavně cílené kontroly na popud analytických útvarů FU. Jenže to by někdo musel hnout zadkem.

1 0
možnosti
VB

Tak doufám, že budou živnostníci i nadále platit daně jako je platí zaměstnanci. Ale obávám se, že tomu tak nebude, a že si stát jistě vybere chybějící daně od zaměstnanců, tam to má jednoduché a tam to umí.

1 1
možnosti
AT

Živnostníci nebudou nikdy "platit daně jako zaměstnanci", protože jejich daně se počítají jinak. A jestli snad chcete naznačit, že je před EET neplatili, nebo významně krátili, stačí se podívat na nezávislé analýzy výběru daní před a po EET. Celkový nárůst výběru zhruba odpovídá růstu ekonomiky v té době. Takže co s tím? Buď se nekradlo tolik, jak se nám Andrej Veliký snažil vnutit, nebo se krade, ale EET to nemá šanci odhalit. Obojí je pro EET tristní výsledek.

7 0
možnosti
JD

J23a98n 87D42o54u91š77e35k

7. 4. 2022 8:34

Já byl pro EET, ale ne z hlediska finančního. Bylo mi jasné, že to asi bude stát víc než to ušetří. Byl jsem pro něj z pozice podnikatele který v životě ani daně neoptimalizoval jak se mu zrovna hodilo. Co mi vyšlo, to stát dostal a dostává.

A durdilo mě žvanění každého jako jste vy jak je každý podnikatel poctivý a podobné bláboly.

7 2
možnosti
AT

"Bude to stát víc než to ušetří" .... asi výrok dne. Jestli takhle přemýšlíte i ve svém podnikání tak pánbůh s vámi.

3 1
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)