Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen jsem nakouk a uz zase couvam, kdyz vidim kolikmajitelu aspon jednoho vlasu deda vseveda se zde vyskytuje, ́.

0 0
možnosti
Foto

Tak jste jen potvrdil, že jste buď hloupý nebo se snažíte manipulovat s fakty. Každopádně je dobře, že vaše uskupení dopadlo ve volbách jak dopadlo.

0 5
možnosti
Foto

Ano i očkovaný se může nakazit, ale s cca 5x menší pravděpodobností, může skončit v nemocnici, může zemřít...ale opět s několikanásobně nižší vpravdě podobností.

Ano v nemocnicích jsou i lidé očkování a je jich jen o málo méně než neočkovaných, ale to platí v absolutních číslech. Nicméně v těch věkových skupinách co především končí v nemocnicích je až 80% naočkovaných. Tedy z těch 20% co očkování nejsou je generovana více než polovina těch s covidem v nemocnicich

0 3
možnosti

Jen potvrdím: z oficiál. systému k infekč. nemocem vyplývá, že zhruba polovina dnes hospitalizovaných jsou ti očkovaní. Americké Centrum pro kontrolu nemocí (CDC.gov, adverse events) opakovaně uvádí statistiku: z očkovaných skončí v nemocnici v průměru (v některých obdobích více, podle toho, komu jak vyvane vakcína či jaké má další choroby) 10 % a 2 % zemřou. Švédský zdravot. úřad: za dva letní měsíce byla polovina pacientů na JIP s covid-19 po plné vakcinaci. Mj. mi vadí, že se hrubě tlačí i na ty uzdravené z nákazy: oni si prošli někdy horšími projevy nemoci a nyní mají dostatečné protilátky (dle zahr. výzkumů budou mít imunitu roky), ale náš stát chce, aby si prožili navíc ještě zdravotní komplikace po očkování. Část očkovaných má anafylaxi, ochrnutí, krevní sraženiny, zánět srdce aj. Těm zdravotně oslabeným někdy očkování způsobí zhoršení jejich jiných nemocí - např. norský lékový úřad (Norwegian Medicines Agency) k seniorům po očkování, jimž se zhoršil zdrav. stav a někteří zemřeli, zveřejnil speciál. zprávu.

6 1
možnosti

I85v82o 18B38o26u74š43e

1. 11. 2021 11:04

Taky se ptam, zda jste jen propagandisticky zdatny, mate tam spoustu nepravd a polopravd.

1 7
možnosti

P81e60t96r 48B69u47r38i63a21n

1. 11. 2021 12:37

Autor všechny své nesouhlasy vyargumentoval, dokážete to také?

4 1
možnosti

Mám to také tak. Sám očkován jsem, ale plně respektuji postoj lidí, kteří očkování odmítají. A při kontaktu s lidmi nezkoumám, zdali jsou očkováni.

7 0
možnosti

hodně lidí postrádá sebereflexi. Stále odsuzujeme bývalé členy KSČ, spolupracovníky STB, ale spousta lidí tehdy spolupracovala ze stejně malicherných důvodů - mít se dobře a mít klid, jako třeba ta paní, o které píšete v příspěvku.

5 1
možnosti

I87v61o 81B21o68u71š77e

1. 11. 2021 11:02

Spolupracovat s StB a nechat se ockovat je podle vas srovnatelne - jak se vam to stalo?

1 6
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)