Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

V Číně to funguje naprosto perfektně. Koukněte se na youtube na Pavla Dvořáka. Mají teoreticky nad covidem vyhráno. Já si ovšem myslím, že naše promoření je do budoucna lepší řešení, než čínská trasovačka nebo australská izolace. to mi připadá jako život ve skleníku.

2 0
možnosti
JM

J69a37n 48M94a85r22e82k

24. 6. 2021 15:09

Pane Bábek, Bible, která je mnhými považována za snůšku báchorek už o tomto mluvila před 2000 lety. Přečtěte si z knihy Zjevení Sv. Jana 13, : 16, 17 (Šelma) ...ab měli znamení na pravé ruce či na čelích svých, aby žádný nemohl kupovati, ani prodávati, než ten, kdo má znamení té šelmy...

3 0
možnosti
Foto

Pane Marku, toto znamení jsou tři šestky. Podle výkladu zdejšího mystika odpovídá číslo 6 písmenu w - tedy ďáblovo znamení je www !

Můj otec byl zubař, a ten by k tomu dodal, že normální člověk má šestky čtyři - tak pozor na ty, kterým jedna chybí !R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)