Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A není to jen na MF. Já teď zápolím s arogantním a prolhaným ministerstvem zdravotnictví.

0 0
možnosti

Na druhou stranu tito úředníci celkem často slyši od kontrolovaných subjektů: já vás zlikviduji, nechám vás vyhodit, nemáte děti?, vy máte právo jen odškrtat položky, právě jdu od vašeho ředitele, vy tady nic neděláte.

A když dělají, je to podle vás špatně.

0 0
možnosti

Úředník má možnost si jednání nahrát (vy také, takže rovnováha). To klidně může dělat preventivně vždy. Pokud kontrolovaný subjekt něco takového prohlásí do nahrávky, jde nahrávka hned policii. Takže úředník nemá žádný důvod jednat preventivně arogantně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)