Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vas nadpis s dovolenim opet nekdy pouziju. Kratce a presne to ukazuje stav CR. Jenomze zacatky teto bidy jdou sto let zpet, kdy u nas nastal historicky zlom chodu nasich zemi. Nasledne nacismus, komunismus spolu s ceskym nacionalismem, divoky kapitalismus a dnes opet centralisticke postkomunisticke neco, co lid nikam dopredu nevede. Naprava je mozna, ale lid ji asi nechce. Tak asi zaslouzi co ma.

0 0
možnosti

I24v37a49n 93M47i77n18á48ř

21. 2. 2019 16:32

Nárůst hyper a supermarketů zcela zlikvidoval obchodní život ve středních a větších městech ČR. Náměstí jsou vylidněna a nejběžnější obchody - jako řezník, pekař, cukrář, hostinský, papírník, drogista a pod. - zcela zmizela. Ještě hůře je na tom venkov, kde zásobování obyvatel - nebylo ani za totality horší.

4 0
možnosti

Slovo vývoj Vám nic neříká? Já si osobně radši zajdu do supermarketu, kde nakoupím od pečiva, masa, domácí chemie až po oblečení a botky všechno v jednom krámu, naložím do vozíku, z něj do auta a odjedu domů. Ba dokonce vítám, že ten superkrám stojí na kraji města a mám kde zaparkovat. Mne neláká běhat po 15 krámcích někde v centru města a tahat všechno v taškách v ruce, protože tam nezaparkuju, a pokud ano, tak při cenách parkovného se mi pak ty nákupy nevyplatí. Prostě svět se změnil. Ano, zajdu i do centra. Ale spíš na procházku, dám si tam v cukrárně kávu a dortík a jsem ráda, že tam je automobilů relativně málo a jako chodec tam nemusím kličkovat mezi auty v úzkých uličkách.

0 1
možnosti

:-)......Pěkně jste se rozohnil, Váš názor odpovídá Vašemu zaměstnavateli.

Narodil jsem se na statku a v zemědělství jsem pracoval celý život, i po sameťáku na 300 ha,které jsem si pronajal, takže o tom něco vím!

Moc o tom potuchy nemáte. Vím, že velké celky, které tu zůstaly po bývalých státních statcích a družstvech jsou prokletím, ale......co s tím chcete dělat? Zemědělské podnikání není charita, každý se musí uživit, samozřejmě vydělat. Bez pesticidů na ochranu rostlin, nebudete mít výnos. Míst 60 q/ ha, sklidíte dvacet. To nezaplatíte ani osivo, které Vám dodá Monsanto. Myslíte, že se dneska chce někomu dřít od rána do večera na nějakých třeba jen 60 ha, když si nepořídí drahé a výkonné stroje?

Nebudu to prodlužovat.....doma,(čili až do r. 1958, kdy otec jako poslední z vesnice musel vstoupit do JZD), jsme měli 2 ha brambor. Těmi se krmila hlavně prasata s trochou šrotu. Samozřejmě byly součástí každé večeře, někdy i k obědu. Po sameťáku se brambory rozmetaly po poli. Pak stálo kilo 1 kčs. Dnes koupíte v superhyparmarketu kilo 27 kč. Navrhněte, prosím, řešení! S pozdravem optimismus do budoucnosti Váš SN ! !!!!!!

2 0
možnosti

Tihle přemoudřelí lidé nepochopí co píšete.

1 0
možnosti

P28e42t37r 52B83e21r52a53n

21. 2. 2019 15:03

Napsal jste to naprosto přesně ve všem!

Za posledních 30 let jsme tu u moci nikdy neměli tak nenažranou a bezohlednou dobře organizovanou mafii jako posledních 5 let!

Ti předchozí sice kradli, ale jenom příležitostně, a pak šli od válu. Andrej a jeho mafie si vytváří důmyslný korupční klientelistický systém svých věrných, který je na stálo a proti kterému se bude jen obtížně bojovat.

12 1
možnosti

Napsal blbost. Po přečtení zbývá jediný dotaz : proč tady žije ?

2 1
možnosti

Nejste poradcem Fialy z ODS ? Nebo druhý Kalousek ?

4 6
možnosti

P33e49t64r 28B94e24r33a76n

21. 2. 2019 15:04

Nejste člen mafie ANO, nebo rovnou bolševik?

4 2
možnosti
Foto

Mohli jsme být tam, jak píšete, kdyby nás dvacet pět let neokrádaly vlády ODS, ČSSD a dalších přicmrdálků. Tam se vytvořily dluhy, které nás každoročně stojí přes 50 mld. Za těchto vlád se předražovaly státní nákupy a podceňovaly prodeje státního majetku. Za těchto vlád se "upekl" podvod století s FVE, který nás ještě pěkných pár let bude stát dalších skoro 50 mld ročně. Mít každoročně těch 100 mld, to bychom měli nejen na vyrovnání platů doktorů a sestřiček se Západem.......

3 7
možnosti

P53e50t72r 54B37e10r98a98n

21. 2. 2019 15:25

Kdyby tady komunistí 40 let nekradli, nevraždili a nezavírali, nemusel jste sem nic psát...;-)

8 1
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)