Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná jste mužské šovinistické prase, ale stejně bych Vás litovala, kdybyste řídící pozice ve "svých" organizacích obsadil z 50 % ženami typu Marksová, takto lepšími manažerkami. ;-D

Nejhorší je, že tyhle "džender" aktivistky vlastně nejvíce škodí ženám. Kálejí do vlastního hnízda tvrzením, že ženy jsou tak neschopné, že potřebují extra výhody.

1 0
možnosti
RN

ja take - a soudim ze i moje zena a dcery jsou na tom obdobne...R^

0 0
možnosti
II

Sice jste to své závěrečné vyznání nejspíš myslel dobře, jenže ono bohužel krásně ukazuje vaše stereotypní a generalizující smýšlení o ženách. Každý člověk, který se v podobném duchu vyjadřuje o nějaké skupině, jejím členům upírá individualitu, nevnímá je jako svébytné a originální lidské bytosti. Přisuzuje jim společné vlastnosti, čímž je ve své podstatě mytologizuje a reálné lidi nahrazuje tímto mýtickým obrazem, který nepopisuje skutečného člověka, ale to, jak si jej někdo jiný přeje vnímat. Ať už v dobrém či zlém.

2 6
možnosti
TH

Zda se, ze zustanete nepochopen.

5 0
možnosti
JN

J43i53ř52í 38N80o11s42e75k

21. 4. 2016 9:38

Mužské šovinistické prase je i žena, která se rozhodne pro roli matky a kariéru nechá na partnerovi (to neznamená, že se stane puťkou v domácnosti, víme?), MŠP je každý, kdo nechce oficiální ohledy k "třetímu" a "variabilnímu" pohlaví, protože doma ať to každý má po svém, ale na WC vždycky stačil panáček a panenka. Nic mezi.

Jo, jo, taky se hlásím do klubu R^

4 0
možnosti
MT

No, jsem matka, která místo budování kariéry raději vychovávala děti, ale mužské šovinistické prase opravdu nejsem. Nadávejte si svojí ženě, jestli si to nechá líbit.

1 1
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)