MK

EU bohužel kráčí, běží tam, kde bych za to dostal ban.

FL

S tou analogií s Římskou říší to je dobrý postřeh, ale ne originální. Před 50 lety vyšla poprvé knížečka "Osudy říší". Pán studoval 20 historicky dobře zdokumentovaných říší a nacházel společné rysy při rozmachu, rozkvětu, úpadku a zániku. Období úpadku má dost splečných rysů s dnešní EU . Co si tak vzpomínám - sociální jistoty, oteřené hranice pro příliv cizinců odlišných kultur, místo bojovníků se oceňují celebrity, muži se oblékají do ženských šatů, ženy vstupují do politiky ... (Jinak prvotní příčiny vidím jinde než vy)

https://www.databazeknih.cz/knihy/osudy-risi-jak-zajistit-nase-preziti-513068

RJ

Nic nového. Dějiny se odehrávají ve spirále. Ovšem jdoucí do středu. Tedy opakují se ale se vzrůstající frekvencí.

LS

Jelikož jsem se podíval na starší články a spatřil poniklovanou a inteligentní karmu, tak mám hned jasno

JN

J98o78s32e96f 64N95i76k93l

12. 3. 2024 19:41

To jsou ty karmy, co dává pan Flaška a pan Ziegler?

  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)