Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Radomile Bábku pisete jiz v nadpise lez u vsech vami jmenovanych.

Reknete mi zda pan Babis jde do volby pro penize. Pri premierovani je to neco jineho, ale prezidenska funkce?

U pani Nerudove muzeme jen posoudit jeji majetek jako ekonomka s moznosti uceni v zahranici a take jako rektorka vazene university. Zde je jasny prestiz, ktery ji vede k teto pocte.

Stejne je to i u pana generala Pavla. Jiz postaveni generala i v CR je zarukou prijmu vetsiho nez normalni obcan. Take jeho prace v NATO je jiste velmi dobre ocenena duchodem, o ktery se vam ani nesni. Pri vyznamenani takoveho kalibru ve Francii a i jinde na zapade, je odmena na vysi toho vyznamenani. Secteno dohromady, jeho majetkove postaveni nema s volbou nic spolecneho. Jde jen o cest a prestiz pro svoji osobnost.

0 0
možnosti

Dočetl jsem k tomu "Copak se nenajde nějaký slušný člověk..."

Co Vy? Šel byste do prezidentské kandidatury? Pokud ne, sám sobě odpovězte, proč ne. A nebude třeba klást takové otázky veřejně.

0 0
možnosti

P32e89t91r 61L20u27k19e13š

9. 1. 2023 14:21

„Ne kvůli této zemi, ne ve prospěch občanů, nikoli ve prospěch mezinárodní prestiže a postavení ČR ve světě...“ (cit.) Snad jen poznámku: riskantní a dobrovolná akce, při které jde o život, mě zrovna nepřipadá jako myšlení na vlastní prospěch. Něco to vypovídá o charakteru. V ten moment pro mě končí debata o předchozím členství v KSČ. Francouzi to ocenili Řádem čestné legie.

3 0
možnosti
Foto

Ve kterém roce byl Pavel rozvědčík????? Já to nemohu stále najít. Vyznamenal jej 3X Francie, jednou Belgie, USA, Bulharsko a 6x náš stát. Když se ve světě vysloví Zeman a Babiš, tak je to znak ostudy pro náš stát, ale když se řekne Pavel, tak se všem vybaví statečný člověk, který neváhak nasadit svůj život pro záchranou francouských vojáků. Charakterní a vzdělaný voják vzbuzující úctu,

9 1
možnosti

https://www.youtube.com/watch?v=qPglyOkKGxU

Vysvětlení má příslušník staré gardy ODS senátor Jirsa: Nikdo slušný nestojí o to nechat se vláčet médii kvůli svým různým rozhodnutím z minulosti. Příkladem pro něj je ministr Ahrenberger, který nastupoval jako úspěšný ředitel fakultní nemocnice a odcházel jako spráskaný pes nejen z ministerstva, ale i z nemocnice. Každý má za sebou nějaká rozhodnutí a ta mohla být horší nebo lepší, z pohledu tehdejšího i současného.

2 0
možnosti
Foto

Ano, mohl bych o svém spráskání vyprávět hodiny a a hodiny. Ale už nebudu. Nebylo by to nic platné, musí si holt veřejnou popravou každý projít sám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)