Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes například jede /letí?/ premiér Fiala vyžehlit "pozice ČR v nadoblačných výšinách" za tím známým zástupcem Boha do Vatikánu. [>-]

0 0
možnosti

Podnikatelské odbory spolupracovaly s ODS a stavěly se proti záměrům vlády Andreje Babiše ?

Tak to udělaly velkou chybu !

;-(

0 0
možnosti
Foto

Hospodářská komora České republiky je nejvýznamnějším reprezentantem podnikatelské sféry. Sdružuje více než 16 000 členů organizovaných v 60 komorách v regionech a ve 126 oborových asociacích. Více než 60 ze 100 největších českých firem je členem HK ČR. Tak proč by neměl se s nimi bavit premiér. Pro stát je důležitější než nějaké odbory plné tlučhubů, kteří umí jenom žvanit a požadovat od státu další a další peníze,.

0 2
možnosti
Foto

Podnikatelské "odbory"? Není to samo o sobě oxymoron?

4 0
možnosti
Foto

Dříve bývaly pro různá řemesla cechy, pro jiné profese komory. A šlo to. Váš záměr je jistě altruistický, hlavně nezapomeňte nejdříve ode všech vybrat příspěvky. Jde přece hlavně o ně. Ovšem ode mne nic nečekejte. Rv

1 2
možnosti
Foto

Ostatně, vždyť na povinném členství a s povinnými příspěvky jsou profesní komory mimochodem založeny!! A nebo si snad někdo myslí, že MUDr. Milan Kubek, provádí několik let svou funkci prezidenta ČLK /České lékařské komory/ jen tak ve svém volném čas a zdarma?? A nebo podobně, že totéž zdarma provozuje jiný prezident Hospodářské komory, exkomunista Vladimír Dlouhý??? [>-]

0 0
možnosti

Jak jste přišel na to,že hájíte zájmy živnostníků.Já a mnozí další o vás neví.

3 0
možnosti

Přesně tak. Já jako živnostník o vás slyším taky poprvé, ale i kdyby ne, tak bych členem podnikatelských odborů nebyl už tak nějak z principu - takže zaštiťovat se tím, že zastupujete 1,6 milionu živnostníků mi přijde krapet nefér :-)

Tím prosím rozhodně nijak nehodnotím Vaši práci a Vaše úspěchy, ani nesnižuji důležitost Vaší organizace, jen prostě pro pořádek píšu, že je to maximálně 1 599 998 (když odečtu i kolegu přede mnou) lidí, které zastupujete :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)