Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

Pohled majitele malé firmy.

Většina naších prací jsou dodávky a subdodávky v oboru stavebnictví. V naprosté většině probíhá platba převodem.

Pouze velmi malá část je v hotovosti. Pokud budeme nuceni k EET, tak nic drobného nebudeme dělat.

Na časté názory, že se jedná o prkotinu a každej školák je neustále připojen říkám. Ano jde o prkotinu. Ale stokrát nic umořilo osla. A těch nic je několik do roka.

Ono se nejedná jenom o daně a účtařinu. Neustále přibývají nové a nové směrnice bezpečnosti práce, o chemických látkách, ochraně životního prostředí a podobně. A neznalost zákona neomlouvá.

Na co má strejda Babiš svoji špionskou divizi a hejno ekonomů, to musí zvládnout ti malý sami.

A to zná velmi dobře pan Šejna, jako úspěšný podnikatel.

7 0
možnosti

To se budete muset nejprve názorově shodnout s panem Welserem.

On tvrdí, že EET je správně, ale že problém bude s připojením na internet. Vy tvrdíte, že připojení na internet je prkotina, ale že problém je v EET.

Tak kde je tedy ten problém? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano. Dávat pokladní doklad je normální. Vypisuji ho x krát denně. Ale to on-line připojení bude problém. Stát to neumí. Živnostníkům to neumí vysvětlit. Ale vybírat pokuty stát umí.

0 0
možnosti

Pane Weisere,

pan Jiroušek zas nemá problém být furt připojený na internet, ale má problém x-krát denně vytisknout pokladní doklad.

Abych řekl pravdu, tak Váš přístup mě připadá mnohem férovější.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jmenuji se Welser nikoliv Weiser

0 0
možnosti

trošku jsem se nad tím potrápil;-D ovšem je fakt, že v tom má ten náš pravopis velký rezervy, rozlišit el a i bývá těžký, a velký i a malý l už nemožný:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)