Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

A30n92n74a 94V46e32s68e91l54á

27. 10. 2015 17:00

Co když v obchodech kradou hlavně zaměstnanci ? Moje kamarádka pracuje v prodejně s textilem. Na 400 m2 jsou tam 2 prodavačky . Podobný stav je i v prodejně potravin , 2 prodavačky , jedna na pokladně a jedna vedoucí směny. V okolí jsou ubytovny , lidi tam kradou ve velkém . Nebude spíš lepší lidem zvýšit mzdu , protože za to co platí firmy v ČR se domácnost uživit nedá . Tím krádeže neomlouvám, jen se zamýšlím nad příčinou.

0 0
možnosti
Foto

snůška nesmyslů. Být podle vás, tak by se měli zrušit všechny Finanční ústavy a nechat na podnikatelích, aby sami zvolili sumu, kterou odevzdají státu.

0 0
možnosti
Foto

J51i14ř68í 61T52u62r79n58e13r

27. 10. 2015 13:03

Začal jsem číst váš článek s nadějí, že  se konečně dočtu smysluplný argument proč jsou EET a kamerové systémy špatné, a že někdo vyvrátí ten protiargument:" poctiví se nemají čeho bát". Bohužel. Několikrát  opakujete jaká je to hloupost, ale nevysvětlujete čím. Příklady, které uvádíte jsou extrémy s tímto opatřením nesrovnatelné. Naopak srovnatelné jsou existující kamerové systémy v obchodech na dálnicích a podobně. Nevím komu může vadit skutečnost, že je monitorován. Podle mého názoru jen tomu, kdo krade nebo porušuje předpisy. Stejně jako u kamerových systémů je naprosto vyloučené jakékoli sledování "on line".Tedy možné to je, ale pouze namátkově nebo v případě podezření. Váš výpočet  z výpadku výběru je bohužel taktéž pochybný. Nikdo neví o jakou část výběru daní stát přichází od malých subjektů. Může to být docela astronomická částka, která prostě končí jinde než má. Bez prevence  v podobě kamerového systému by lidé už supermarkety rozkradli. Totéž činí řada podnikatelů a ani se tím netají .V Čechách je okrádání státu stále vnímáno jako chytrost a statečnost.

3 1
možnosti
Foto

Jednou se znelíbíte nějakému mocnému z vládnoucí kasty a pak pochopíte k čemu je to sledování.   Nemám nic proti kamerám v soukromých podnicích, ale stát každou věc zneužije ke zvyšování agrese vůči soukromým vlastníkům.

2 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)