Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdesi v kyberprostoru jsem odchytil informaci, že pan neBureš prý udělal chybu, když koupil iDnes a ne raději Blesk. Zdá se, že tu chybu se pokouší napravit tak, že z iDnesu Plesk prostě udělá.

Mimochodem, povšimli jste si, že poté, co finanční skupina Penta koupila na Slovensku víceméně sesterskou tiskovinu SME, odchází z ní většina solidních novinářů?

1 0
možnosti
JL

Bulvarizace, ale inteligentní, ne bleskoidní, je nutná, aby noviny přežily. Tři hlavní české noviny - MFD, LN a Právo - dnes vypadají zhruba stejně, jako věstníky zpravodajství, které známe z netu, a s komentátory, které nemusím číst, protože vím, co si myslí, už asi 5-10 let.

1 0
možnosti
PK

P77a24v53e45l 20K27u60l45a

20. 10. 2014 12:11

"Krátce po devětaosmdesátém jsme se mohli chlácholit tím, že jsme velmi kulturní národ."

To je stejný mýtus jako to, že Češi jsou pravicový národ ;-)

0 0
možnosti

bulvarizace všech soukromých médií začal už počátkem nového tisíciletí (proto jsem z novinařiny nakonec odešla). A důvod: Nekompetentní rozhodování majitelů, založené na prvotním dojmu: V okamžiku, kdy novinám začne klesat náklad, vedení (nikoliv redakční - šéfredaktor apod.), ale majitelé dají pokyn, že obsah musí být "atraktivnější pro většinového čtenáře", zjednodušeně řečeno: největší prodejnost má bulvár, budete tedy víc bulvární. Zažila jsem to v několika redakcích. A proč má největší prodejnost bulvár? No protože většina společnosti má IQ kolem 100 (ne jen u nás - všude)...a zkuste si chvilku povídat s takovým průměrným ovčanem s IQ 100 ;-D

2 0
možnosti
Foto

Pokud znáte mechanismus výpočtu IQ, nemohla byste to napsat. Bulvár je směřován nejvíce na IQ tykve, nikoliv 100.

0 0
možnosti
JS

V přelomových rokách 1968 a 1989 jsme si vždy mysleli,že jsme pupkem světa.Oháněli jsme se svojí kulturností.Bohužel skutečnost je někde úplně jinde.

1 0
možnosti

to není otázka české společnosti - bulvár se nejvíc prodává všude. A malé národy mají jen tu smůlu, že pro pár procent těch inteligentnějších se už seriózní tištené médium vydávat nevyplácí...on je trochu rozdíl, jestli vydáváte noviny, které si koupí cca 250 000 (MFD) - tedy 2,5 procenta populace, nebo kdy třeba v Německu znamená 2,5 % popualce znamená 2 miliony lidí. V takovém nákladu už se seriozní tisk vyplatí

1 0
možnosti
VH

".... bulvarizovaly se soukromé televize a pomalu se jim začíná podobat i televize veřejnoprávní."   N e s o u h l a s í m.  ČT bulvárem již dávno je. V mnoha směrech větším, než některé televize soukromé.  Pořady s Markem Ebenem to nezachrání.

   Souhlasím, že z novinových titulů MFd odolávala téměř nejdéle.  Avšak i její bulvarizace není nic nového, je letitá.

5 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)