Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JE

jo.hanna

29. 10. 2012 13:02
Možností máte víc,

film si půjčit nebo legálně stáhnout - což na rozdíl od Novy nebude zadarmo- a nebo si ho nahrát a reklamy při přehrávání přeskočit.... a divím se, že se divíte. Komerční televize jinak nevysílají

0 0
možnosti
RK

kotalicek

29. 10. 2012 8:51
Ten film

nemám rád, ale jsem zvědav jak dopadne AVATAR, schválně si vezmu stopky a budu stopovat kolik reklam bude tam.;-D

0 0
možnosti
SRI

sucipej roznec IV

27. 10. 2012 22:05
A platite za to neco?

Ne? Tak si nestezujte.

1 1
možnosti
AN

TondaN

27. 10. 2012 14:26
zrovna

na vratné lahve jsem si udělal čas,čert vem nějakou reklamu,říkají moji mladší spolupracovníci :"celej ty"..:-)

1 0
možnosti
X

Xa@el

27. 10. 2012 11:20
JIstě máte částečně pravdu

na druhou stranu jsou zrovna Vratné lahve napěchovány Product placementem v míře nebývale, nejdéle do třetiny filmu je běžný divák schopen poznat všechny partnery filmu: „velkoprodejna” Albert, drtivá většina vrácených lahví je samozřejmě od Kozla, několikrát po celých basách, protože pán má pořád „žížeň”, Frekvece 1, Messenger.. Prostě reklama na každém rohu, jeden by si od reklamy ve filmu mohl během reklamního bloku trochu oddechnout a uvařit si kafe, na druhou stranu je jasné, že tolik kafí uvařit a toalet navštívit, co umožují komerční televize předpokládá velmi nachlazeného, průjmem stíhaného nespavce. A ruku na srdce, pokolikáte jste VL viděl.. ;-)

2 0
možnosti
TB

tommybazar

28. 10. 2012 15:57
Re: JIstě máte částečně pravdu

Product placement se nerovná reklamě. Pro mě by osobně bylo víc rušivé, kdyby to bylo ve vymyšleným obchodě s bílejma etiketama a nereálnou rádiovou stanicí. Tohle podle mě jenom hezky dotváří reálný dojem celého filmu a rozhodně neruší jako třičtvrtě hodiny reklam na 2 hodiny vysílání. Taky už koukam jenom na ČT a nebo filmy stahuju, na Nově se na to vážně nedá koukat.

0 0
možnosti
H

http://pro-zivot.pise.cz/

26. 10. 2012 19:54
TV jsem vyhodila před 3 roky a zatím ji nepostrádám

Mám radši knížky než filmy (a když chci nějaký opravdu vidět, seženu si ho v půjčovně nebo na levném DVD). Zprávy si přečtu na netu a nikam nevedoucí politické debaty, nekonečné telenovely a hloupoučké estrády k životu nepotřebuji R^

1 0
možnosti
PK

bakules

26. 10. 2012 15:29
na nově samá reklama

na čt to vše komentují oranžoví odboráři.Stále se dá ale koukat z okna.;-DR^

0 0
možnosti
VC

vena65

26. 10. 2012 14:30
NOVA z reklamy žije

Už dávno jsem rezignoval a zajímavé filmy si radši najdu na netu nebo na dvd.

2 0
možnosti
JT

ignacius01

26. 10. 2012 10:03
pan obevil ameriku

TV je plna reklam a nedavaj tam temer nic.:-) Doporucuju tu bednu vyhodit z okna. Uz paty rok ji nemam a je daleko vic casu na jiny veci i na filmy. A vetsina z nich - vcetene tech Vratnych lahvi, jde koupit za par kacek na dvd, nebo stahnout ...

3 1
možnosti
JP

dobrota

26. 10. 2012 9:00
Nova a Prima

Na tyto stanice nehledím neb nejsem duševní lajdák jako jejich programoví pracovníci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 37,00
  • Průměrná čtenost 1544x
Jsem altruista, táta a sedminásobný děda. Jsem také lyžař a vodák. Profesí jsem krizový manažer, stratég, a především podnikatel.
Pro potřeby čtenářů je asi důležitější, že jsem pravicový konzervativec. Svoboda jedince, právo rozhodovat o svém životě a nést za to odpovědnost jsou pro mne nejvyšší hodnotou.
Deset let pracuji pro české podnikání (zdarma), deset let podporuji malé podnikatele a živnostníky (nejen prací, ale i penězi). Před sedmi lety jsem založil Podnikatelské odbory, které dnes mají více než 15 970 členů.
Ohromný tlak, který vyvíjí na společnost EU i levice v USA, jejich ideologicky vedené projekty Green Deal, ESG, CBDC, AML, GDPR, LGBT+, diverzita a inkluze, vedou k likvidaci drobného podnikání, k likvidaci svobody. Proto budu vždy hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků a všech slabých proti silnému státu.

Moje životní motto: No co, aspoň jsem to zkusil! (kdo uhodne autora, může si dát sklenku)